Wydłużamy prawo do zwrotu lub wymiany do 3o dni

Wymiana na inny produkt jest darmowa

Skorzystaj z szybkiej procedury darmowej wymiany opisanej w pkt.1 lub postępuj wg instrukcji w pkt.2

Pkt.1

Darmowa wymiana – krótki opis:

1. DZWONISZ

podajesz numer zamówienia lub swoje dane

(niezbędne do identyfikacji Twojego zamówienia).

Następnie ustalamy termin wymiany butów oraz właściwy rozmiar

2. PAKUJESZ BUTY

w pudełko – tak aby nadawało się do transportu

(dobrze jest wykorzystać pudełko z przesyłki, pudełko musi być zaklejone)

Nie wypełniasz żadnych druków ani nie wpisujesz adresów

3. KURIER ODBIERA/PRZYWOZI PACZKĘ

w ustalonym terminie podjeżdża kurier – zostawia paczkę z nowymi butami a odbiera ze starymi

Pkt.2

WYMIANA / ZWROT
a) Wymiana

- Klient ma prawo wymienić obuwie na inne, jeżeli zakupiony but okaże się za ciasny, za luźny, bądź nie spełnia oczekiwań. Wymiana jest możliwa w terminie do czternastu dni od daty otrzymania produktu.
- Wymiana obuwia możliwa jest tylko wtedy, gdy sklep dysponuje wymaganym rozmiarem lub modelem na wymianę.
- Konieczne jest zgłoszenie chęci wymiany drogą mailową: za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie sklepu lub na adres e-mail sklep@nik.com.pl. W zgłoszeniu należy zawrzeć dane: imię i nazwisko osoby zamawiającej, model (kod produktu) i rozmiar na który ma być wymieniony zakup.

Po potwierdzeniu dostępności produktu, wysyłamy do Państwa kuriera z butami na wymianę. Wymiana odbywa się "z rąk do rąk" u kuriera.

Klient powinien przygotować paczkę do odbioru dla kuriera. Do pudełka z obuwiem należy włożyć wydrukowany formularz wymiany lub kartkę zawierającą informację: imię i nazwisko osoby zamawiającej, numer zamówienia oraz dopisek "Wymiana". Nie należy odsyłać paragonu - obowiązuje on na wymieniony produkt! Pudełko z obuwiem należy zapakować, tak aby było gotowe do odbioru przez kuriera. List przewozowy zwrotny na odsyłaną paczkę będzie umieszczony na paczce z nową parą w koszulce za etykietą nadawczą. Należy go wyciągnąć i przylepić na paczkę oddawaną kurierowi.

Zamówienie na wymianę nie musi być opłacone chyba że wynika to z różnicy w cenie towarów.

Każda pierwsza wymiana butów zakupionych w sklepie NIKbutik.pl jest DARMOWA. Każda kolejna wymiana odbywa się za dopłatą 20zł, którą klient jest obowiązany zapłacić kurierowi podczas kolejnej wymiany.

UWAGA! W przypadku wymiany na inny model, tańszy od zakupionego w pierwszej kolejności, sklep nie zwraca różnicy w cenie. W przypadku wymiany na model droższy od zakupionego w pierwszej kolejności, klient winien dopłacić różnicę w cenie przelewem.

W trakcie wymiany prosimy o nie wysyłanie paragonu wraz z obuwiem.


Formularz wymiany możesz pobrać na tej stronie: FORMULARZE DO POBRANIA

ZWROT

- Konsument może w terminie 30 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i odesłać produkt na koszt własny zgodnie z przepisami art. 27-38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik. Odstąpienie od umowy odbywa się poprzez złożenie oświadczenia przez Klienta. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do odesłania zakupionych Produktów niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. W celu zagwarantowania jak najsprawniejszej obsługi naszych Klientów prosimy o dołączenie paragonu lub faktury VAT do zwracanych Produktów. Bezpośrednie koszty odesłania Produktów ponosi Klient.
- Zwracany Produkt winien zostać odesłany na adres: NIKbutik.pl, Dębowica 30, 21-404 Trzebieszów
- Prawo odstąpienia Klient może zrealizować poprzez przesłanie uzupełnionego formularza odstąpienia (link do formularza podany poniżej).
- Pieniądze za zwrócone zamówienie Klient otrzyma niezwłocznie, nie później niż w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania pisemnego odstąpienia od umowy, z tym, że firma NIK może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyl Klient, chyba że Klient w oświadczeniu o odstąpieniu wskażę wyraźnie inny sposób zwrotu pieniędzy, który nie wiąże się dla Konsumenta z żadnymi kosztami.
- W przypadku poniesienia przez Klienta kosztów wysyłki towaru do Firmy NiK, koszty te  nie podlegają zwrotowi. Firma NIK nie jest zobowiązana do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów związanych ze zwrotem produktu.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Formularze: reklamacji, wymiany oraz odstąpienia od umowy są dostępne tu: FORMULARZE DO POBRANIA


Zgoda

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.